بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای مظفری زاده نصرتی باید دوبار اخراج میشد!

http://axgig.com/images/48821718463001242671.jpg

در دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی محمد نصرتی می بایست دو بار اخراج میشد.
ابتدا بخاطر خطایی بسیار شدیدی که در نیمه اول بر روی آندو تیموریان انجام داد و فقط با کارت زرد مظفری زاده روبرو شد و مرتبه دوم بخاطر خطای هند عمدی در پشت محوطه جریمه تراکتور که استقلالیها را از ایجاد یک موقعیت خطرناک محروم کرد و باید کارت زرد دوم خود را دریافت میکرد
همچنین دیگر بازیکن تبریزی بازیکن شماره 3 این تیم در دقیقه 23 بازی در جهت تصاحب توپ از فاصله سه یا چهار متری تکلی بلند روی پاهای محمد نظری زد که اگر بگوییم برای تصاحب توپ این تکل را زده باشد،بی شک کافر هستیم!
این بازیکن باید به از سوی داور بازی با کارت قرمز روبرو میشد و این کار را نیز باید مظفری زاده با چهره و رفتاری که فغانی در برخی از بازیها از خود نشان میدهد و به بازیکنان امر و نهی میکند صورت میداد،توانست به یک امتیاز دست پیدا کند و همچنان خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی در نیم فصل معرفی کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 8 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته پانزدهم,اشتباهات داوری,محمد نصرتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com